nu e de fredagsmyyyyyyyyys!

Hejhejhallådagoken!

Idag va de lite knas.. iaf på morgonen.. STRESS! men men kom till skolan, gjorde klart uppgiftensvenskan, åt lunchfoodan.. sushi<3 sen så hade vi Brud&klädsel, då jag ceder och sjögren satt å kollade på typ 3 olika filmer, kollade i tidningar och böcker för att få inspiration.. mktmkt duktiga.. höhö:)

Haha och imorse när jag gick av tåget i Solna så står de värsta långa snygga muskliga snubben på perrongen typ precis där jag gick av.

 han hade vit taaajt t-shirt och höll armarna i kors där även hans skinnjacka hängde, så stog han snett liksom och hade ögonkontakt med mig, sen när jag skulle gå förbivänder han sig så han står mitt framför mig så jag va tvungen att stanna, så tittade han ner på mig och böjde sig över mig:o hahaha!

men jag gick bara runt och fortsatte, varav jag såg i fönstrerna att han hade vänt sig om och tittade på mig, så jag vände mig om å tittadevinkade han till mig! hahaha fett kul:)

Nu snart ska jag typ åka å möta upp Niclas vid stationen, sen typ hem hit å titta på film eller nåt:)
Imorrn kanske de blir rajrajtiirajraj;)

                    
          

                                                                                   Hurry up and save me!
                                                                   Hurry up and save me!                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0