my happy ending

ojojojoj vad mkt sömn man fick.. neeeeeeeeeeej!:D hahah katterna höll mig ju vaken.. -.-
upp tidigt som fan.. halvsprang hela vägen till bussen.

hade samhälle då vi fortsatte den vilda diskussionen, HAHAHAHA så jävla skrattretande:) underbart med 32 tjejer som argumenterar mot varandra och tar de så jävla seriöst
"JA MEN FÖR FJäÄÄäRDJE GÅNGEN SÅ SäGER JAG DeT HÄÄäR!!" hahaha..! ;D

Sen vart de lunch på subway, älskade subway i solen! underbaaart 8) sen blev de frisör lektion, då de börjades med läsning (aka massage för min del, tack sarreh)

sen så kom Disp dit, vårt nya märke.
Hade färglära och produktgenomgång, och jag blev färgmodellen! så hon färgade mitt hår:) kändes väldigt tryggt att ha deras färgtekniker bakom ryggen som sin frisör medans hela klassen tittar på!

hon la i en 12,111 med lite light grey och 9%väte i botten, sen en nyanseringlängderna bestående av lite booster, silver, schampoo och 2,21% väte:) blev askigt och aaaassnyggt! så nu e jag galet blond igen:) (som om jag inte va de innan liksom;))

Sen så fick vi sluta tyyyp, åkte hem, så gick jag till Sushi baren, mötte upp mamma, köpte 30 bitars familjesushi, åkte till centrum, snabbt in där, sen till infra och hämta hennes mobil sen hem och åt:) gaaaaaalet gott med sushi!

Efter de har de bara varit typ desperate houswives, lååånga konversationer på facebook och många skratt åt patetiska personer:) wiie!! livet leker!

                  
        

All of the memories..
so close to me just fade away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0