I hope someone can see me

Idag har jag vart i skulään, jag och Ceder åkte fett tidigt och va galet duktiga och köpte lunch (subba ofc) sen så satte vi oss i skolan och gjorde klart en svenska uppgift:)

Sen hade vi samhälle, shiiit vilken grej det blev^^ höll på att garva ihjäl mig! så ah.. :)
Så hade vi idrott, då vi hade ett prov som faktiskt var jätte lätt typ fast man inte hade pluggat(Y)

Åkte hem, fixade lite sen gick jag och mötte Sonja, så klippte jag hennes hår! fyfaaaaaaaan vad snyggt det blev! Och att hon VÅGADE, gjorde värsta snygga undercuten på henne! majgaaaaaad *dreggel*

Sen så har jag bara chillat, är hemma hos min syster nu och passar hennes GALNA katter.. öhm ingen toast på de! skola imorn ere som gäller.. bläh!
ska bli emo!

sötungenva!


Baby, I'll be stuck to you like glue, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0