GRILLKVÄLL aka FIRE IN THE HOLE

hahahaha!!
Igårkvällen så va de ju grillkväll, invigning vid Norrviken (Y)

Jag, Jenny och Collo åkte dit stax efter 8, då satt Browniieh där med två små fjortisar.. hmm men dem kände tydligen Jakob..

En efter en så kom de flesta, även oinbjudna sådana:) men lika trevligt med sällskap, sjukt mysigt va det iaf, grillade marshmallows och hambrugare, mumsmums! Via Jakobs bil drog dem ut fetaste högtalarna och basen och så så vi poppade musik så de ekade över hela sjön!

Sen när jag skulle gå å möta Franc, så kommer polisen.. waah!! de flesta fick typ panik, hahah!

Dem hade tydligen frågat om de va lugnt, om vi drack alkohol men alla satt tysta som musen *blinkblink* sen så kollade dem runt å hittade massa tomma burkar/flaskor men de va ju absolut inte våra! nejnej!!
Och frågade typ hur gamla vi var osv.. menmen dem gick därifrån tillslut (Y)

Sen chillade vi bara och hade allmänt trevligt! :)
Så begav vi oss hem och Franc sov kvar här hos mig, supermys <3

ÄLSKAR bilden! haha från vänster Millan, Jenny (älska minen) Collo sen jag.
hahah Anders fotade och samtidigt sprutar Jakob på massa tändvätska så de blev
FIRE IN THE HOLE!! fyfan vad vi skrattade efteråt!



Smoke AND the water,
waah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0