för det var så bara

Hmm.. vad hände igår då? Va med Anki, sen när hon åkte iväg så typ halvsov jag hela kvällen, så sjuk trött jag har blivit på senaste tiden.. men de beror typ på tabletterna jag äter ;/

Sen så tittade jag på Talang och pratade i telefonen resten av kvällen..
Imorse vaknade jag halv tio då min mobil ringde... yeey!!

upp&hoppa, ner och åt lite frukost, fixade mig sen åkte jag iväg med mamma och shoppade, fick lite smink och en ny ansiktskräm:) En sjal och en väska:) taaackaar (a)

Påskägg fick jag självklart också! hmm.. 3par godisluktande strumpor, en chokladkaka, en lakrits påse och så:) (mobilen va typ huvud-påskpresenten).


Så har släkten varit här på påsklunch/middag, varav att jag och min bror fick riktig mat-koma och sov från halv5 till 7 typ:) (Y)mamma smygfotade oss och la upp bild på hennes blogg!!:o

NU kommer Anki och Rickard och hämtar mig, ska iväg hem till Elias tror jag, filmkväll eller nåt FTW!!!

Cause I'm the best!
Fuck you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0