ajm ajm

ett tag sen va:o sårri

Måndagen bestog av att ligga å 'znooza' i typ en timme med Niclas, mysigt. Sen så pallrade vi oss upp iaf, han följde mig en bit till tåget, sen till skolan å hade tråkig samhälle sen gymmade vi, haahah va asroliga grabbar där=) som tog på mig O,o

Sen vettefan vad jag gjorde på kvällen.. men de va nåt:o

Tisdagen bestog av alldeles för tidigt morgon.. tråkig svenska lektion, håltimme+lunch så de blev Solsta, inget att rekommendera..
Sen hade vi frisör, hahahahah då jag somnade mitt under en film om två olika klippningar och började SNARKA!!!
hahahaa så jävla rätt! 
Sjögren började vissla och Ceder petade på mig så jag vaknade till.. haha alla bara skrattade åt mig! xD

mina booboos


Påvägen hem så ringde min moster å sa "åk tillbaka till solna så fort du kommer! du ska med på studentmiddag!"
jahaa.. sagt å gjort jag va hemma i typ en kvart, hann byta kläder å fixa håret lite snabbt sen skjuts till stationen, sen tåget till ulriksdal, sen åkte jag därifrån med moster, kusin och hennes pappa=)

Åkte till Södermalm "ett ställe" där studentmiddagen var! Jätte fint ställe, och maten var helt okej:)

kul att höra alla tal och tjofadderittanlambo grejerna;D bilder kommer nog sen. så kom jag hem sent fast jag hade bestämt att sova tidigt..

och ja är inte denna bild heeeelt underbar på sara?:)



I can hardly wait,
to leave this place..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0