ÅÅÅÅH VI EEEE AIK

gårdagen finns inte ens nånting att säga om.. va hemma hela dagen utom en låång långpromenad med Diva och Biella. Sen satt jag vid datorn, sov, tittade på tv och deppade lite allmänt (Y) go social oh yes!

Idag har jag vart i nya Sollentuna Centrum med min syster, mamma och mormor.
Fick två nya tröjor, en jätte söt svart med blommor och puffärm, en vit sladdrig med text
"Take me to the rodeo" haha ganska cool:)

Sen handlade dem massa saker,  och jag mådde inge bra.. så typ satte mig första tillfället jag fick överallt å allt bha surrade :s

jag fick uuundeerbaaar fruskotWaynes, en stor Chai latte och Scones <3
Vidare hem, deckade på soffan.. ovanligt? vettefan vad som händer med mina sovvanor??

tittade på hockeeeeeeeeeeeyn :D:D:D åååh fyfan vad skönt gnaget!! Tillbaks efter 8säsonger!!! naaaajs!! ;D

Sen har jag vart ute på promenad igen, sen tittat på Wallander med la familia, och typ sånt:)

och nu fick jag ett skrattanfall!!!! hahahahahahaha Munken du vet ju vrf xD hahahhaha
*Andas* mh

nämen ah imorn e de nya tag i skolan.. *yey..zzznark*


Jag är kvar i mitt skal,
i min egna rosa bubbla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0