trevlig dag

Idag fick jag sova ut lite som sagt(a)
gick ner och snackade lite med pappa som va hemma på lunch, sen blev det att klä på sig så åkte jag och mamma till skogen;o typ mot... sigtuna? tog med oss hundarna.

fr. vänster. Hercules aka Hubbe. Biella. Diva (min pälskling)


Jag satte på min mobil för de va så tråkigt och mamma va typ tyst.. så började jag dansa mitt på en åker, så mamma fotade mig och filmade mig:o haha som man kan se ut asså, min storebrors mjukisar som e typ strl XL^^ mamma har tyvärr resten av bilderna..



Sen åkte vi till 'The nut house' och fikade. Hela de stället har min pappa byggt och inrett, galet fint!! =)






     

Sen så åkte vi hem.. jag somnade så trött som jag va!
Blev väckt mitt i en jätte galen dröm.. va tvungen att laga mat.. den smakade typ ingenting:S

sen åkte jag och mamma till Märsta till Ancient Art tattueringstudio och diskuterade min tatto =)

när den ska göras, vart på mig, pris och sånt! Han bad mig att skissa om den IGEN.. haha;) så har suttit hemma ett tag och ritat ^^ är hyfsat nöjd nu.. ska tillbaka dit nästa vecka! men funderar på att göra en blomma bredvid men de kanske blir för mycket..

vad tycks?:D




Såg på idol sen.. och nu ska jag sova för att jag SKA komma i tid till skolan imorrn!

Nu lämnar jag mitt sinne kvar här..
aah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0