tisdag

Skulle egentligen börjat tjugo i tio idag med idrott.. men va sjukt trött.. arg.. ledsen.. allt va crap typ..

så hann tom göra en macka till frukost(A) och åka till skolan vid 11.

Så jag och Ceder kom till eftermiddagslektionerna istället=) Två långa frisör lektioner då vi fönade vågor=) och de gick bra, förutom att jag inombords lackade bäver som fan på vår nya frisörlärare eftersom hon kom och ruffsade till allt när allt låg fint:o gaaah... :@

Aja sen så åkte jag direkt till Danderyd till min systers jobb så åkte vi direkt och tränade =) mkt skönt att göra de;D göra av med massor av aggressioner på att springa och boxas(A) HÄRLIGT!!

Hemma nu och har tittat på 2½ men och ätit äcklig mat..

 

Take it to the side!

Take it to the back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0