tisdag

jadu.. tisdag.. försökte iaf komma i tid:o men nej..

Idrott då jag och Sara gick en halv mil typ=) runt lötsjön och råstasjön!

Lunch och gick till food court där det blev thai kyckling soppa^^ haha åt typ bara riset? xD

Efter de hade vi frisör och Anna gjorde en Color Sync toning på mig:D En tredjedel 10V och två tredjedelar Clear!
Resultatet blev lite lax-rosa men ljusare i botten och askigt på längderna! mwaaa <3 skitsnyggt!

Sen skulle hon fixa VOLYM! BIG SIZE!! bild kommer imorrn ^^ haha!!

Åkte direkt hem till Rickard och påvägen dit mötte jag en lite rolig tjej^^ nämner inget här xD
Klippte honom, åt lite mat och tittade på fotbollen sen kom Anki dit <3 men då ringer min pappa å säger att han hämtar mig typ om en kvart? kulkul... så jag och angelica hann typ inte snacka:o bläh...

Hemma så typ?... såg jag på idol och... Superstars.. Sen typ slaggade jag kanske? hahah har ingen koll:D

Så det kan gå när inte haspen är på..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0