söndag..

Jadu.. åkte hem vid 11 tiden typ =) trodde att jag skulle få största utskällningen av mor min men nej=)

Hann duscha, fixa mig så kom min syster och hämtade mig så åkte vi till centrum och köpte present till min kusin Linda som fyllde 29 år (eller 28?) ;D

Sen så alla som har träffat min släkt eller aah jag har berättat om vet hur UNDERBAR den är =)

 släkten e värst huh..

 

 asså den e fan rolig och alla e underbara.. MEN
ljudnivån!!
GAAAAAAAH

 

 jag tror nog bara Joss och kanske Anki eller Jenny har vart med när jag fyllt år å hela min släkt har hälsat på... man får huvudvärk efter typ 10 min.. alla skriker istället för att prata.. sjunger.. skrattar..

O-AV-BRUTET!!!!! hahaha ;D

sen åkte vi hem och typ.. jag somnade på en gång.. vaknade, gick ner å åt lite, såg på ensam mamma söker och sen gick och la mig och sov och sov typ 12 timmar den natten^^ HELT underbart:D




 



Varför hände detta mig?
dig? oss? Det är orättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0