sämst

jaa... dagen började väl inte så bra... ni som vet ni vet.. ni andra vet inte!
Kommer säkert ångra de sen.. men vafan!!!!! åååh...


Sen åkte jag till Enskede och schteke galet medans jag väntade på Joss och sen åkte vi till city för att leta praktik.. hon fick på första salongen vi gick in på.. resterande ca 30 sa nej? ;o

ååååh lagom arg jag är.. sämsta dagen hittills asså.. blähbläh

I stan svängde vi förbi derby shopen och jag bara älskar denna tröja(A)<3
Vilka vill med på AIK-DIF den 28e?:D hahaha jag och jossan kmr stå i olika klacker å jävlar asså apor ni kmr åka på stryk(A) höhö..


Sen skildes våra vägar mot tunnelbana och pendeltåg.. haha
Mötta upp Jenny i Helenelund för att ha sällskap hem en bit, sen så mötte jag upp mina föräldrar för att vi skulle äta på restaurang (A) blev china galet gott!!! Tog en tre-rätters tallrik och sen bjöd dem på friterad banan och glass. men självklart kan man inte äta mer än typ en fjärdedel -.-
 


Hem och tittade på Idol :D hahaha jag såg i FÖRSTA sekund att de va Robin Bengtsson som va utklädd:D hahaha(A) han e förjävla bäst <3



Jag har valt en väg som e så kall,
 att mina tårar blir till is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0