regn regnig regnigaste lilla jag

Imorse "råkade" jag försova mig.. men kom bara lite försent till skolan(A)
Babbla på som vanligt och man får höra anna, sjögren och sara i kör när jag har berättat i typ 5 sek
" Meeen lilla Blooondiiieh då!!! ALLTID du!!!!!" haha
"hahaha,,, men asså *fniss* det är mina killmagneter som sitter i min... CHarm xD" hahaha fyfan va vi garva åt det xD internskämt (A)

Lägger in bilder från veckan och gårdagen ute i skogen imorgon för nu ska jag iväg och fira adde lillplutt som fyller 20 idag;D;D gratttiiis!!! <3

Imorgon får jag även en ny mobil typ(A) yeeey!

massa roliga saker som hände idag:D å vi kom fram till de när vi åt middag idag, de har hänt bara bra saker idag:D hoppas de händer braiga saker ikväll också=)


Haha  visst är vi alltid normala på alla bilder jag har på han å mig? xD haha knas:P

I can't deny it,
but this is a good feeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0