oouh

ojojoj..!!

Händelserik helg=) ska nog orka blogga om de imorrn å lägga in några bilder=)


Idag va jag i skolan på en lååång tråkigt svenska lektion, lunch och kekade på dellan sen så dubbel lektion om samhälle:o fyfan... -.-' PG in my ass asså;D

Va nyss och kollade på en innebandy match;D den började tråkigt.. blev bättre.. sen blev den aggressiv sen blev de polishot å grejer:D hahaha tyvärr förlorade hemmalaget med 7-8.. åååååååå soooooopaaah!

Imorrn börjar jag efter lunch, så jag åker direkt till sumpan station med Ceder och köper en god frukost macka på subway (A) sen dubbellektion av frisör, direkt till Danderyd till min syster sen träna:) yippieyayyey!



Btw du är sjukt patetisk!! du vet ingenting så håll käften!!

Mitt hat till dig går inte att beskriva i ord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0