onsdag idag igen då

hmm.. idag? försov mig igen.. ohja! fan dålig vana nu asså.. :o

Fick en kund som är lärareMode och Design, färgade hennes ögonfransar+bryn, noppade dem, rakade lite i hennes nacke eftersom hon har kort frisyr. Hon  blev supernöjd och jag ska klippa hennes hår och färga de om några veckor =)

Klippte sen på min kära indie-man! haha han blev snygg i sin hockeyfrilla=)

Lunch och åt på subway som vanligt.. (a) vi satt och snackade om galet roliga kvällar vi har upplevt under bara ett år:D aah asså (A) hahah badkaret, "inte komma in", att göra en "sara" eller en "anna" haha eller att mina killmagneter sitter i min CHarm xD hahaha!!!! oh holy vad vi skrattade!

Tillbaka till skolan och jag hade min mamma som min kund, klippte en galet cool trendig page på henne! Jätte mkt graderat bak och massa diagonalt framåt =) HIGH FIVE ASSÅ!

Sen åkte vi hem och va hemma en liten stund och snackade med lite folk, sen åkte jag till dansen.. *ingen kommentar om resten*

Såg på idol och somnade såklart.. vaknade sen vid kvart över tio typ.. är galet trött nu också..

vilket ass! vilket ass! vilket ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0