onsdag = fixdag i skolan;D

Idag hade vi egen hårvård i skolan hela dagen:D UNDERBART!!

Ceder klippte mig =) klippte av typ 4 cm, undre delen av hårert är helform och resten ökade längder :) ska spara ut och ha helform överallt sen;D och luggen e kort =)

nyklippt =) tycker de e kort;o


Färgade ögonbryn+fransar på mig också.


Lunch på subban för ovanlighetensskull;)


Efter lunchen gjorde jag en inpackning i Ceders hår.
"gaaah!! De blåser för mkt här inne Agda!" och färgade hennes ögonfransar =)


Åkte hem och bytte om sen vidare på dans ;D syster följde inte med för hon skulle städa?:s
så jag hade sällskap där av johanna(A) de va galet kul=)

Hemma blev det en liten kräftskiva(A) mumma;D
Sen blev det att kolla på Män som hatar kvinnor! Sjukt bra men hemsk film..

Gick och la mig och somnade tidigt.. men självklart vaken halva natten ändå..

Jag spelar gärna utklädd,
vill du vara min chaufför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0