more and less Blondiieh

ååh idag snackade jag med både min mentor och svenska lärare.. hmm detta suger?
måste fan ta å göra den där jävla svenska läxan å försöka komma i tid till skolan å inte sitta där å sova? eller aah ni vet ju?

Så glömde jag dem där j*vla papprerna i skolan IDAG IGEN!!!!!! ¨åååååååååh lack jag blir på mig själv

åkte iaf till min syster från skolan, mådde inte bra.. vi fick lite impulsivt för oss att slinga håret! så vi åkte å köpte blekning och färg, så nu e jag både blondare och med mörk röda slingor i underhåret :D:D:D:D ååååh glad jag blir över de då(a)

mindre glad på allt annat?.......

You know I would wait forever,
Yes I will waaaaaaaaaaaaait!!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Skärpning lilla du!!:(

inte bra å´vara angripen av latmasken. Ajabaja

2009-09-26 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0