måndag

Jag och Ceder bestämde oss för att inte hoppa av i Solna, haha så efter att dörrarna hade stängtsöppnades dem igen och både säger typ i kör: aha?! något som säger oss att hoppa av här ändå?

haha sen när kommer till karlberg märker vi att det är förseningar åt andra hållet xD hahaha men vi kom i tid ändå, typ.. =)

Hade Svenska, såg klart filmen Lilja-4ever.. HEMSK film!!!

På lunchen va vi oense om vart vi skulle keka med de blev solnahallen ;D
Tillbaka till skolan och vi skulle ha SH för första gången, ny lärare också PG föfan, Per-Göran alltså! Fan va han babbla om sig själv.. brat e han också:P och har tre söner vid ålder: 9år, 11år och 39år :O:O:O lite skillnad?:S

och han dumförklarade oss och sa att hans yngsta son va smartare än oss.. lagom kul;o


Efter de åkte jag hem, bytte om och jag och pappa åkte till stan, till en sjö som heter Trekanten. För vi skulle fiska kräftor (a) de va lite långtråkigt men ändå kul:P Vågade t.o.m. hålla i en(A)
haha lite kuliga saker hände där. En katt kom och baxade hela våran påse med fisk i, han sprang iväg med hela påsen i munnen:o

Vi fick iaf 36 st kräftor med oss hem:) så blir kräftskiva på onsdag;D

Sen fick man ett sms av Adde.. "Måste snacka allvar med dig.. ringer när jag är utanför.." och ni som vet så är det inteovanligt att han kommer och våldgästar mig iaf en gång i veckan?XD
ringde jag han och sa att jag inte var hemma men skulle komma hem ganska snart, så kom hem sen.. och det var ju jätte ALLVARLIGT det han skulle berätta.. ne? men väldigt gulligt av han(A)

tack för att många stöttar mig och stället upp och skyddar mig nu(a) jag är ju som sagt liten..



Haha bjukkar på bilden asså ;D


I want to laugh it all in your face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0