lördags

åkte som sagt och kollade på när Jenny och hennes lag spelade. Mötte där min bror och Tim, satt med dem ett tag och snackade och ja lite roliga saker!
Sen gick jag och satte mig med Linus, Rickard, Anders mja och typ Millan? vet inte riktigt vilka de va eller namnen.. nån annan snubbe va där också som va lite rolig. Efter matchen så kom Jenny som va super stolt över sitt mål hon gjorde. Dem vann.. med nåt xD

Så satt vi kvar ett tag och tittade på en korp-lags match;D hahah fett kul!

Sen gick vi till centrum och där köpte Jenny blekningsmedel och underkläder, som Rickard valde ut åt henne.. Svenska flaggan tyckte jag va bättre;D och Linus valde åt mig. och jag ångrar fan att jag provade de:o tack för att du gav mig en pytteliten storlek? underbart.. ne fuck you! 

Jag och Jenny  åt en kyckling macka, och sen gick vi till donken  för killarna ville äta MAT...? bläh jag och jenny tog glass(a)

Sen gick jag och Jenny hem därifrån.. dvs att vi gick väldigt långt:o

mitt humör va inte på topp och inte min hälsa heller...

Hem till Jenny och slingade hennes hår......... *gäsp* tog typ 3 timmar? jävla hår asså -_-

Efter de så åt jag hos jenny, sen la vi oss i hennes säng och typ somnade^^,
gick hem vid halv tolv och somnade så fort jag kom hem typ..



Du finns alltid i min dröm,

i vått som torrt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0