lördag kväll // spela fotboll // filmkväll

De blev att jag drog till R, hade sällskap dit av Munken, sen mötte vi upp Annika som stog med typ tusen folk..

Sen upp till planen för att spela "fotboll" de menas med att killarna spelar och vi tjejer tittar på..
Där va de till slut Jag, Joss, Annika, Amanda, Mathilda, Kim, Adde, Munken, Jimmy & Hampus tror jag.. 
Haha Kim gjorde nog kvällens vurpa asså xD hahahahah!!! fyfan va kul de va! Galet halt i gräset + gummiskor = bad idea!!

Sen snackade jag med niclas...

Sen drog vi tillbaka till stationen och jag blev helt skakis så Kim fick skaka en cola som han tyckte va superkul så att kolsyran försvann så jag kunde dricka den utan att spy..

Tog bussen mot bollstanäs för filmkväll hos mr C! 'missade' sista bussen hem.. märkte de vid halv tre tiden.. och ingen kunde med mig hem så blev att sova kvar där.. men de gick bra ändå! =)
så jaaaa jeeennnyyyyh!!! nu vet du de!!!!!


Brudar med hjärtan av guld! Dem som känner oss vet hur dyrbara vi är! <3



Det var minnen jag torkar från kinden..
Det är minnen som finns i mitt inre!


Kommentarer
Postat av: Annika

asså åååh ni brudar är världsbäst, älskar er mest av allt! ni gör livet obeksrivligt underbart, flera fotbolls kvällar och massaa andra kvällar lär det det bli, kärlek till er jag älskar er! :D <3

2009-09-09 @ 13:50:56
URL: http://anniikajansson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag älskar er tjejer nu o föralltid. Ni betyder obeskrivligt mkt! <3333

2009-09-15 @ 10:35:07
URL: http://missjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0