iom

Idag försov jag mig som vanligt.. men kom i tid ändå 
fick skjuts till carlslund typ å tog bussen därifrån..
Väl i skolan blev de typ kaos och tjafs.. eleverna mot frisörlärarana.. eftersom dem har seriöst SÄMSTA planeringen i världshistorien:S fyfan asså..

Blev iaf att vi fick göra valfria slingor på våran ena dam-docka. Tog en 6.65 =) (mörkblond.mahognyröd)
De flesta tog blekning och hade sen i en nyansering men jag ville hellre jobba med L'oréls Majirouge!

 Behandling och resultat
   

Sjukt god lunch åt vi på Food Court =) tog Kycklinggryta med ris;D liiite stark.. haha Sara smakade en tugga och bha: h*lvete va starkt *dricker halva glaset med vatten*
jag: haha men vad tror du de smakar i min mun då? xD

 


Sen skulle vi klippt våra herrdockor men jag har min hemma så tog en skrotdocka och klippte valfritt. Blandade alla de 4 grund klippsätten =)  fick mkt beröm av mitt arbete med sax över kam(A) *blink blink*
   


Åkte hem och småfixade lite, bytte om, åkte iväg och dansade;D lika kul idag igen!

Hem.. åt en grönsaksmiddag och satt vid datorn.. Tittade på fotbollen. åh herre asså!!

Sverige är fan SÄMST!! dem vann pga att Malta gjorde ett självmål.. fast iof hade dem nog fixat in den där bollen ändå.. men asså! Ge frispark till Källström? Passa bakåt när man e påväg upp? Missa målet med flera meter när man e fri? gaaah -.- SÄMST E NI!!
Men man får väl va glad åt vinsten=)

Tittade sen på idol, hahahahah! folk skämmer ut sig.. vissa är sjukt bra osv. men ändå..


Har även fått tillbaka massa utslag på mina underarmar.. knas:S kliar satan...

 


Du valde en motsatt väg,
åt fel håll, i motvind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0