innebandymatch

haha innebandy matchen e de inte så mkt att säga om men den va kul:D

fast den hade vart roligare ifall Millan hade fått döma eftersom domaren va typ 30 min sen dit(A) så hon och Johanna fick sitta som sekreterare medans jag och Jenny kunde dregla på killarna ifred (iaf jenny xD)


haha så kommer Anders ut från omklädningsrummet med några lagkamrater å går fram till oss och hälsar så säger en av dem:

ÅÅH vad underbart andera!! du tog med dig tre horer hit till oss! snällt asså!!
och de va menat till mig jenny och millan xD snällt.. nej?!


och de roliga va ju i slutet när en spelare (nämner inga namn xD) sa en lite olämplig sak så att en pappa hörde de från motståndar laget så de blev värsta tjafset där så säger en annan pappa till den första:

 Men du.. du ska fan va vuxen! Blir du irriterad på en ungdom så kan du ju gå härifrån! 

 hahah sen fortsatte de och dem hota med polisen och grejer haha :P

Men en liten kille från motståndarlaget.. han gjorde typ 5 mål:o så när han satte straffen så gjorde dem en till böghög ;D för jag missade såklart att ta kort när den först va typ 2 meter framför oss -.- men men!!

lite bilder!
   



Jag brukar hålla för min mun när jag skrattar,
åt dina dåliga skämt som ingen annan fattar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0