idkiyato

Imorse va jag typ supertrött.. satte på mig mjukis-kläder, gick ner och åt en macka och tittade på Vakna med The voice med mamma! hahah vi skickade in ett bidrag till deras rap-attacks ;D hoppas vi kommer med!

Sen skjutsade mamma mig till tandläkaren, lämnade mig där bara sådär.. sen kmr min sura tandläkare.. men hon va iaf tillräckligt snäll så jag fick lyssna på min iPod hela tiden:D och sprutan kändes ju inte?
lite jobbigt bara att man inte hade någon känsel i halva läppen, underkäken och allt? hahaha!

åkte hem.. pallade inte med skolan pga alla omständigheter..
somnade gott i soffan och försökte äta lite nudlar.. å de e fan illa om inte ens jag äter de? aight?!

jag: Mamma.... jag fick ju lite läppförstoring på köpet av det här! *ler som fan*
mamma: hahahahihihehhehe..... *suck samtidigt som skratt* du e fan störd!

haha xD bedövningen släptte efter FEM OCH EN HALV timme:o holy makarony liksom..

Åkte hem till Annika för att fixa oss lite sedan vandra vidare till R.. påväg till stationen så pratade vi lite.. <3
och jobbiga människor då att ringa 24/7 .... gaaah*

Sen så spelade vi fotboll och jag va faktistk med lite den här gången;D men alla bara whinar på att jag skriker om de kommer en boll rakt flygandes emot mig:o
aja sen hände de väl lite grejer.. som de alltid gör? där va de typ Jag, Joss, Annika, Erika, Jenny, Munken, Kim, Hampus, Adde och Jim.. haha lite bråk mellan oss? xD 

Hemma och lyssnar på musik och snackar med lite olika folk.. ska snart sova och imorn blire kanske titta på innebandy sen slinga Jennys hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0