h'

Idag började vi efter lunch=) så jag åkte samtidigt som Jenny till skolan^^
mötte även upp Ceder på tåget;D

hahaha så sätter de sig en knäpp tant bredvid oss på pendeln:D
och så börjar vi snacka om att vi e lite småsjuka å om svininfluensan å så.. så säger tanten typ:

 jaah *skratt* den där svininfluensan verkar ju jobbig.. och inte tänker folk på oss gamla pensionären nej.. blablabla..!

asså hon pratade med oss HELA VÄGEN till solna där hon hoppade av:o hon berättade om sina barn, barnbarn sin frånskilda man.. och fan å hans moster;o hon visade en tidningsartikel om sitt gamla hus å visade där på nån bild hur de va förut å labla:S
hahah asså jag höll på att SKRATTA ihjäl mig hela tiden xD fyfan asså! kommer knappt ihåg vad vi snacka om.. men spelade in typ hälften på mobilen iaf :P shit vad vi garva när hon hoppade av..

Sen hoppade jag och Ceder av i Karlberg för att byta tåg mot kungsängen och hoppa av i sumpan. gå till subway och möta Sjögren och Sara och hennes kompis Therese =) sen till skolan och blabla.. hade dubbelfrisör och vi hade bara teori -.- tråååååkigt..

hem och typ... sov? pratat i tele.. kekade grymt god mat.. bakade choklad muffin och sen kom syster hit å så tittade vi på idol :D härligt att det har börjat igen!!

Nu ligger jag i sängen.. beundrar hur min tatto kmr se ut sen=)
ska sova nu upp påtok för tidigt imorrn..

men vi ska göra toningar på varandra imorn i skolan och har frisör hela dagen så de blir skoj=)




Sov så gott mitt lilla allt,
du va först en groda nu en prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0