fredag kväll // fira adde

Det blev ganska mkt folk som kom för att fira denna man som fyllde 20 år=)

Han fick lite roliga presenter, men present av mig får han på sin och hans mammas "60årsfest" eftersom hon fyller 40 å han 20 =)

Diggar Borat dräkten som fan asså:D
och han va gullig och sa en mening som betydde till alla som va där, sen va vi tvugna att säga en mening om honom och då tyckte han att min mening va så gullig att han gick å kramade om mig^^, nutte då! <3

medans hans å Mathildas va bara : jag älskar dig. till varandra, tråkiga men gulliga huh?

Drog hem ganska tidigt för jag mådde bara illa.. sen drog alla ändå vidare på typ efterfest så..


Natt blir till dag och skratten föds på nytt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0