fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire

ååh vad bra denna dag började då..!!

Vaknade hyfsat i tid, HANN MED BUSSEN 07:19 :D wohooo asså rekord!!

självklart när man kommer till skolan.. är någon från min klass där då eller?:o neeeeeeeeeej..

ringer sjögren: vart fan e alla?!!

 hon : hihih jag e på spånga station och väntar på tåget
jag: jaha så du kmr va sen idag eller?
hon: hhih (jaaa hon fnissar aLLTID) nej vi ska ju till etnografiska idag..
jag: vaaaaaaa? jag e ju i skolan nu.. -,-'

blabla... fick gå till sumpan station för att ta tåget där som hon satt på.. tog bussen från klarabergsviadukten för att ta oss till museet.. men jag va i tid(A) haha tom. för tidig xD hahaha så sämst jag är..

Det var en utställning om Traffiking som vi tittade/lyssnade på, interessant och ganska läskigt.. det är ju typ vårt ämne nu i svenska och ideal.. jaja åkte sen till solna och kekade på Edelweiss (stavning?)
God mat men höll mig till potatisen och såsenanna åt upp min mat, och annikas.. och hp's xD

Tillbaka till skolan och Herrdesign.. nå jag söker TRE killmodeller för vecka 40 41 42 ;D haha en för klassisk, en för trendig och en för skägg:o ..........

Hem och inte gjort så mkt.. min syster har ju flyttat hem på obestämd tid.. lite kul ändå för då kan jag låna massa kläder av henne:D och vi åt smörgåstårta(a) galet god men waaaah en halv/hel bit sen e den fan påväg upp igen;o men men!

planerar något nu med Lollo, Jakob, Fille och Niclas tror jag?:P

eller?????? blir galen på alla jag känner som verkigen har NOLL PLANERING och NOLL KOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAH!!!!!!!!

To the way she dress..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0