du din jävel!!

happ.. kul då...!!

Fan asså.. jag vet att du kommer läsa det här någongång niclas.. å hoppas verkligen att du försöker förstå..
Att göra såhär.. lyssna på någon annan.. och strunta totalt i mig.. det finns inte på världskartan okej? även om du kände henne före mig blabla.. har du ingen egen vilja eller? Efter allt du har skrivit till mig, sagt till mig ända sen i februari!! visst det kan kännas som om man är på botten och gör vad som helst för att komma upp igen.. men tänk på andra också.. okej?
det finns mkt som hon inte vet heller.. så hon har inte så mkt att säga till om när det gäller mig och dig!
och att du säger ena stunden att du aldrig mer ska ljuga.. sen ungefär två timmar senare ljuger som faaan?.. hur kan de gå till? är du helt förblindad och hjärntvättad eller?
du är en jävla idiot! fattaru de eller? att inte ens säga att du ska åka iväg.. säga att du tänker göra som hon säger.. ååh har du ingen egen vilja? tänk efter okej!! jag tror inte det är värt det!!



Kommentarer
Postat av: Browniieh

Finns alltid för dig o är bara ett samtal ifrån dig om du behöver prata. Jag älskar dig beebi <333

2009-09-02 @ 10:36:00
URL: http://missjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0