torsdag praktik

Försov mig.. stressade som fan och HANN med bussen!! när man kommer fram till salongen då.. i spöregn, blåst och jag fryser satan.. så tror ni att det är någon där då eller?:O Neeej ;(

fick stå och vänta först i 20 min tills Madde kom, men då hade hon bytt jacka för att hon hade blivit fotad av Vi-i-Vasastan.. så hon fick springa hem och hämta nyckel.. När hon precis kommer tillbaka och jag stått där i ytterligare 25 min så kommer Musse samtidigt också, väl inne så va de varmt(A)

Sen åkte jag till Rådmansgatan å handlade lite färg och så.
Tillbaka i salongen färgade jag Maddes utväxt och klippte henne:) dem berömde mig jätte jätte mkt, inför kunderna också och sa att jag har potential för detta yrke=) då blev jag glad!

sen så skulle jag luncha med ANNA... men aah.. de gick ju som de gick så va ute å letade efter henne.. men vi hittade inte varandra sen så köpte jag bara en macka å Chai latte å gick tillbaka till salongen för de va som sagt kallt ute..

Sen så va de det vanliga, tvätta hår, blanda färg, vika handdukar blablala..!

Hemåt.. gick ju bra?....... Bläh!

Träffade Putte istället för någon surunge M..  :D

Ny älsklingslåt <3




Somehow I found a way to get lost in you.
Let me inside, let me get close to you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0