•๋● *mjauuw' jag är prinsessan, och bäst i världen baby!

Bloggtorka? ohja!!

Igår var en riktigt bra dag:) Fredagsmyyyys ;) haha jag klippte Jenny i håret efter en eftermiddag i stan och sen somnade jag pladask hemma hos henne.. mysigt värre!

Idag ska jag och Jenny träffa Rille och Axelsöder, typ vandra runt? aha aha.. sen så typ ikväll ska jag med Jenny och Angelica mina små hjärtegulls och vi ska på HIP HOP JAM i Solna:D kommer bli gaaaleeet kul!!! :)

Bra låt!

                                                         Linnea <3 Jenny
                                 
                   


Close your eyes, don't let me let you go!
Close your eyes, and please don't let me go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0