måndag jenny bio

I måndags så va jag med Jenny ett tag på dagen ;D
Vi bestämde oss för att ta vara på lovet=) så vi ville gå på bio.. fixade två raggs till de.

M1 och M2 blev utsatta för en "tjejfilm", vi fick välja så de blev "The ugly truth" på Sergel. Vi beställde parkett / dubbelplatser:D  får ju tänka på stora M2 som 194 cm som behöver extra utrymme vid benen:)


Ser ni Jennys lilla fanta där bakom?;D  tyvärr så gick popcornen till nåt annat än att bli ätna..


Efter filmen åkte vi till Farsta, hem till M1. Men lilla jag 'orkade' inte gå och M2 hittade en systemet-kundvagn och ville skjutsa mig i, de va behagligt för mig iaf:)
 

Sen åkte vi hem igen ;D förbi Ågestabron, och liiite omvägar för att komma till farsta strand ^^


Jenny å jag e måååånga




Du får inte ha mig som en dröm,
när jag vill vara din verklighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0