leave it

Denna vecka e en ny vecka för mig:D ska komma i tid=) klarade de iaf igår på morgonen och imorse=) sen gick de som de gick..

Vi kekade frulleidrotten, mums mums! Tyvärr så drack jag en juice som innehöll nån stenfrukt så jag fick prickar på tungan å de började svida eftersom jag är allergisk..

Efter de träffade jag Micke en snabbis, vidare till subway, sen skolan.
Hade frisör, då vi gick igenom våra inlämningar vi hade till idag som jag faktistk hade gjort=)

Sen åkte jag med Ceder till Märsta, för att gå till tattueringsstudion=)

snackade med Pete där, engelsman och pratar bara engelska..
jag: men ceder jag vill inte prata engelska!

hon: men jo gör de nu!

sen så snackade jag med han och det gick väldigt bra, visade bilden jag hade ritat å så frågade han vart jag skulle ha den och sen så frågar jag: Does it hurts? han säger: oh look here (tar med mig in i tattueringsrummet) *pekar på väggen och skrattar* där står det

OH YEAH..! it FUCKING hurts!

haha så skrattade vi bara:D

sen så ska Lucky ringa mig imorgon så bokar vi tiden:D:D:D jag är galet taggad(A) tehi <3

Sen åkte jag hem.. hände en lite rolig sak på märsta station å på tåget xD men de kan vi ta en annan dag=) mwahahah

tittat på desperata hemmafruar typ, ska sova nu för jag ska upp imorrn tidigt.. KOMMA I TID! duktig flikka!



 

Not loving you is harder than you know..

Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0