i would like to here you say

wohoooooo sparkling!! jag har silvriga/glittriga naglar:)

min nya bra-iga vecka bröts idag.. försov mig, syster likaså, så vi skulle ta samma buss som gick 51 för att hinna med tåget 13över.. när vi e påväg till bussen å klocken e typ 45 så kommer bussjäveln -.-
så hon lackar sönder å så beställer vi en taxi istället=)
de va najs!

väl i skolan hade vi möte med M&D'arna om modevisningen vi ska ha på gymnasiemässan i november=)
temat är hemligt ofc (A) kom å titta gärna!

Sen så har vi haft egen hårvård HELA DAGEN :D Anna gjorde slingor på mig! de blev superjämnt och snyggt, men jag tror vi ska lägga i en 10.6 eller 10V igen bara för att tona ner det en aning askigare:) (Y)

sen gick vi till subway och dimpade av Annika där som skulle handla sin mat där, vi vidare till Foodcourt där jag köpte Sushi <33 åh vad gott!! Sen eftersom Anna har vart smart och slängt sitt matkort i papperskorgen på MAX så fick vi gå till Ica Maxi och köpa henne en stinkande vitlöksbaugette och cola..

Sen blev de superröda slingor i Annikas hår, resulutat = muy bien anna!

Degade och kollade runt på alla andras hår och de hände lite galna säker där, hår som gick igenom regnbågens alla färger på en å samma gång, men slutade ändå bra=)

Åkte hem och tur som jag har så är e4an helt avspärrad och en LÅNG JÄVLA KÖ igenom hela fucking solna -.- tog mig 28 minuter med bussen.. kul -.- missade tåget med 2 minuter å får vänta, ta långa bussen här sen och somna på den.. lyckat?

Nu ska jag snart laga mat.. om en halvtimme typ=) tacos.. ikväll blire kul?:)



Wake up! Cause you don't know what you've got until it's gone..
until it's gone away..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0