i skolan

waah... försov mig jätte mkt idag.. vaknade upp med ett JÄTTE svullet öga.. tror det är för att jag fick glans/saltvattenspray i ögat igår kväll efter att jag hade duschat.. hmm vet inte?

aja vaknade typ samtidigt som bussen gick.. så jag fick typ (som alla andra mornar denna vecka? inte kommit i tid en enda dag utom igår till praktikten..) stressa ihjäl mig med kläder och hår, sminkade mig på tåget..

kom typ 45 min sent.. och får inte komma in i klassrummet nu? kul.. så tog en dator och sitter å bloggar istället;D de e ju också kul=) höhö...

händer ikväll då folk?:)

bara 366 dagar kvar tills jag är 18 :D:D:D:D 17 imorrn...

aja ska väl försöka få Sjögren till skolan också.. och se ifall jag får komma in på min lektion..

första dagen i skolan.. typ augusti 2008? min klass ser inte riktigt ut sådär:P bort med tre å inte med tre nya så.. lite annorlunda hårfärger också:)




Denna låt gjorde min morgon <3


                                       And more than ever, I hope to never fall.
                                  where enough, is not the same it was before..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0