!!"#&¤"/¤&(/££€${@£${[ fredag =")%"(&Y/"¤%R@£${€][£

försov mig.. mina braiga vecka skulle de ju va:o men min syster skjutsade mig till Danderyd så tog jag bussen därifrån och kom 2 min försent:D galet duktigt av mig:)

svenskan då så skulle vi hålla våra tal.. två tjejer i min klass hade väldigt känsla tal.. båda blev tårögda och väldigt tagna.. när den ena tjejen läste så grät HELA klassen.. alla torkade tårar å vi snyftade :$ de va ord som träffade rakt in i hjärtat <3

Mitt tal gick också bra! Glad över att jag får G i svenska:D:D:D:D måste bara vara i skolan en extra resursdag för att göra nånting.. men Helene blev stolt över mig att få in alla mina papper och så!

Lunch.. Blev Foodcourt med Anna, Emelie, Annika och Felicia=)
jag å anna har sushi frossa(A) mawhahaha:D



Sen va de herrdesign..

mest seriösa lektionen på hundra år eller? HAHAHA jag tog inte ens fram mina saxar eller min docka :S tvättade håret på Elin, tog ur permanentrullar ur min ena dam docka xD

sen jävlar kom den riktiga Blondiieh fram och jag flummade galet:o shit asså:D kolla in de här..
sen så ledde Ceder och Emelie in mig i skolan sådär:o jag fick ingen  luft inuti Emelies jacka och jag skrattade så jag kunde typ inte gå xD Lärarna blev ju rädda alla andra bara GARVADE XD

och nej jag röker inte.. är duktig flikka!  frisörer ska inte röka.. ceders cigg!


Sen åkte vi hem:) väl hemma så typ lackade jag ur.. men ah..

Jag dekorerade smörgåstårtan som vi åt också:D haha jag va inte så bra på det men.. den va god!:)

Åkte och träffade ni-vet-vem i sollentuna;D (namn behöver ju inte nämnas eftersom alla vet vem i sollentuna som e LITE galen i mig? xD) hahah säger bara skogen i helenelund! (Y)

Påvägen hem ringer Adde.. hysterisk... träffade han ungefär hemma hos mig å vi stog ute i regnet och pratade i typ 1,5 timme.. finns här för dig! du vet det!<3 det e guld!

Sen så gick jag hem.. helt dyngblöt från topp till tå.. *host*



Over and over, over and over!
I fall for you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0