festen igår då....

Åkte hem till Anki, åh shit va svårt det va att få in första linsen i ögat:P

haha de sved så de bara RANN ur mina  ögon, andra ögat gick bra helt utan problem:D färdigfixade småspringer vi till bussen, å ALLA glodde som fan på mina ögon, vissa sa att de såg skitäckligt ut och vissa blev fan rädda :S





Anki och Emelie på bussen, anki va playboy kanin och emelie byggnadsarbetare.



Sen väl framme så va de ganska lugnt, vi kom typ först.. ett helt gäng på typ 15 pers va vi som kom, alla mer eller mindre utklädda=) haha Patrik va skit läskig! tyvärr ingen bild på han..



sen kom de fler folk å vi hälsa å så blev ganska många.. typ 50pers?

vi dansade.. men man fick ju inte direkt dansa ifred, å typ folk börjar bita en på kinden och kyssa en när dem borde fan märka att man inte vill? ååh får man inte ens dansa ifred? :O

sen blev de ju kul?
NEEEEJ!! ;(


Min jacka, mitt smink å allt som låg i jackan. STULET (sorry Annika, din mössa va där också:P)
Alex's jacka å de. STULET

självklart tar dem våra jackor bara för att dem va Peak, dyra.. som dem kan sälja men ah..  *no comment*

flera jackor som jag inte vem som ägde. STULET

*morr* jävla........'

ah så då lacka jag sönder å ringde polisen.. dem kom fan fort:o  tre stycken kom.. samtidigt kom min syster också.

folk blev skitsuramig å jag blev kvällens party-pooper för att jag ringde snuten, men vafan? ska man låtsas som ingenting sen när man får stå ute länge å frysa satan å inte ha nån jacka:O

NEJFAN! då "förstör" jag fan hellre en fest.. ååh fan va lack jag va!

sen så typ gjorde både jag och alex och någon med anmälningar med poliserna, som vi får kopior på hem, sen så snackar man med försäkringsbolaget sen så får man typ pengar?

aja en sista bild på min jacka :*




Beat it, beat it!
Just beat it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0