~!*BREAK*!~

Igår åkte jag och Jenny till Söder och va på 'filmkväll' de va ju kul men ändå lite långtråkigt och konstig stämning.. Haha jag tyckte filmen var bra iaf xD menmen..

Somnade både på pendeltåget och bussen påväg hem.. fick typ inte sova nåt under natten ändå..

Idag åkte jag och syster först till centrum, bytte byxorna jag fick av Jenny i födelsedagspresent eftersom dem var för stora, och eftersom dem inte fanns i rätt storlek så bytte jag till ett par leggings, ett svart långt linne och ett svart linne med vitt tryck på:)



Köpte också denna supercoola nyckelring som jag fastnade för så fort jag såg den:D
Ett hjärta och en tillhörande nyckel sitter på, sen mina hemmanycklar och skåpnyckel till skolan:)


Sen handlade hon lite grejer bla. ett par röda linser till halloween;D
 å mat så åkte vi hem, va hemma en kvart sen åkte vi vidare på ljusparty (Party lite)
Köpte teljus, doft Smultronland, because I'm multronhallon, ohyeas;)



Sen hem och fixat massa saker, lagat god Västerbottenost&kantarell paj!

Snart ere inspelning av hål i väggen medans vi tittarEnsam mamma söker! haha!

 



I really miss you,
why can't we just be with eachother..?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0