bloggi bloggi bloggi bloggi iggolb :)

åååh nu ska ni få massa bilder från senaste två veckorna typ:D hahaha typ imorgon eller nåt så kommer de bilder från mitt firande (A) fått massa fina grejer.. eller aah.. mest pengar:) 

påbildernakommerniseatt:

De har snöat..
Jag har fixat med mitt hår fram och tillbaka..
Jag har klippt Anki och Anders i skolan på prov. (och min bror men ej bild.. finns dock på FB)
Jag och Sjögren är knas..
Jag har firat Häggblad..
Jag har fått en puss av..
Vi sätter upp roliga bilder i skolan..
Jag har bowlat med friends..
Jag och Josefine är jätte duktiga på att tända brasor.. xD
Jag har blivit beroende av Chai latte till frukost med andliga tal på..
Jag har umgåtts mkt med Jenny..

                                            

Jo vi har kul när vi väntar på pendeltåg på sthlm södra.. xD

 

avslutar allt med en bild på oss (A) tehi <3





                  Du kommer in och snackar skit!                  
      För du vill bara vara som mig!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0