uuuuuh ;(

uuuuuh;( massa massa uuuh;(

Skolan idag började med att ta vaccinet:o va lite nervös innan.. och Annika och Emelie va inne före mig och Ceder, å så hör man nån skriak AAAAAH!! sen typ halvgrät annika när dem kom ut. då blev jag fan nervös..

men sen gick vi in och då va dem tvugna att blanda lite nytt, de va helt vitt som mjölk:o och Ceder fick börja, hon satt å bara tittade på mig och jag malde typ i huvet "helvete, de ser ut att göra jääääääätteont.." men sen sa hon att de inte kändes:D så jag satte mig lite halvglatt, höll henne i handen och andades jätte lugnt, sen va de klart!:o
haha jag klarade de! trodde jag..

vi gick ut ur rummet, sen efter bara några sekundar började jag må jätte illa, blev helt varm och började typ kallsvettas, sen blev de svart för ögonen, minns jag sa nåt till Ceder om att jag höll på att svimma, sen hjälpte hon mig in tillbaka i rummet där lärarna och 2 sjuksystrar va, sen satt jag på en stol ett tag (eftersom dem inte hade nån jävla brits/säng), huvet mellan knäna, hörde ingenting å bha wiiiiiiiie... inge kul alls!

Sen efter ett bra tag gick vi ut, satte oss i kafeterian där och chillade och pratade med vår lärare Helene, och sen fick Ceder hjälpa mig tillbaka till vår skola^^  tack(A) <3

haha, där hämtade vi våra ST MARTINS GYMNASIUM tröjor som vi ska ha resten av veckan på mässan=)
komsi komsi!

vi drog och kekade på Max, fick i mig massa socker, Fanta exotic (A) tehi <3
sen för att vara onödiga tog vi tuben till centralen, sen pendeltåg. och på centralen så ser vi Anna, sjögren, Sara och nåra till på pendeln mot vh haha:D så ringde sjögren mig å bha neeeeej vrf ska ni hem? blablabla..

Mötte mamma i centrum (hade självklart ringt både mamma och pappa och vart ynklig om att jag inte mådde bra) så vi shoppade lite(A) tehi, och fikade! jag är beroende av chai latte! Fick massa snygga olika armband och ett efterlängtat diadem med en svart rosett på =) Mamma köpte ny vinterjacka, skor, kläder, smink och vantar å vad de nu va:)

Hem och somnade pang bom i soffan, vaknat och åt lite, mest mått galet illa, gör det fortfarande... ont i armen som faaaaaan (tagit lång tid att skriva allt detta med bara höger handen...)



Yeah, you really make me feel like a butterfly..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0