sseeggtt bbllooggaannddee

aaaaaooooowiiiiiiie...!

snabbrepris om förra veckan (eftersom så j*vla många whinear om mitt sega bloggande xD)

torsdag: mässan, gick asbra! liiiteee ont i armen bara så liiiteee jobbigt att toupera, volym-mästra (som det heter på svenska) och locka och spraya och allt, men ställer man inte upp för laget liksom?:)

bilder från modevisningen kommer snaaaaaart(A) imorn kanske!


fredag
: mässan, gick bra då med:D ännu ondare i armen å helt bäng asså:S fy... inte kul alls.
när jag kom hem så fick jag veta att Tobias skulle till sthlm:D hmm.. kul överraskning!


träffade han på kvällen innan jag, anna och sjööö tittade på biopremiären av NEW MOON!
vi såg den 23:59 och den va typ klar halv tre, lite trött å fullsat stureplan å så..
haha FULLSATT rigoletto, självklart bästa mitten platserna på balkong!:D fyfan vad najs det var!


ALLA
(iaf tjejerna som satt där inne, det kanske var 3% killar) skreeek som fäään (även vi) när man fick se Edward första gången, Jacob första gången, när dem var halft nakna å allt så aah:D jag höll anna i handen några gånger å vi va lite
aaaaaaaaaaaw snutti komsikomsi! aaaaw 8)


en gång blev jag rädd.. så jag välter mina popisar burk och skriker till. de flög popisar på både mig, golvet och tjejen som satt bredvid mig och hon bara asgarvade åt mig, vilket anna också gjorde medans jag var mest rädd!


Sen fick vi skjuts från sveavägen hem till sjöö där vi sov =) det var mys!
liksom en säng med två linne'or i (a) tehi!!! sjöö åt mest popcorn och snackade galet  på småtimmarna gick å klockan va väl närmare halv 5 då jag vände mig om och inte svarade henne nå mer! natti!

morgonen efter skulle vi vara i älvsjö kl12.. lagom kul på en lördag!!!:o

ne fy!


men visningen gick bra då med:D T kom och tittade, sen efter vi hade städat å allt sånt där så åkte vi in till stan å chillade galet typ=)


Sen i söndags blev det att fira kusinen Ludvig som fyllde 15 år=) haha liiiteee kul när vi började snacka data, cs.. hmm du vet vem jag tänker på! xD

sen så spelade han gitarr, å jag sjöng:) fan va fint det var! så tyckte även vår mormor=) haha, hon spelade också gitarr ;D


sen igår (måndag) va det skola som gällde, samhällsprov.. som tur va fick vi ha med boken!:o
efter de träffade jag T igen, vandrade runt i solna och så, inge kul å säga hejdå..


idag har jag vart i skolan, mitt lag "vann" innebandy matchen så vi fick ett varsitt frikortnautilus ;D boojaa!! nu ska jag och ceder träna XD

sen åt vi lunch, träffade på Micke när vi åt på FC! typ vad är oddsen?
sen blev det att prata med min svenska lärare.. argh...!

sen va de att kolla på modevisningen, dricka pommac och äta salta pinnar!



säger bara

VEM VARA SOM KASTA!? VEM SOM KASTA SALTA PINNAR I TRAPPEN?!
VAD SKA JAG GÖRA MED MIN F*CKING TRAPPA? JAG FICK F*CKING SOPA!

HAHAHAHAhahahahahahahahahahha!!!!!!!

jodå, blondiieh kommer snart med en ny viktig, spännande, väldigt seriös film. premiär kanske nästa vecka! håll utkik på bloggen å youtube XD


sen vare frisör lektion som gällde, klippa klippa klippa och försöka tvätta håret på min ena docka:o de gick fan inte, så jag och ceder typ röjde satan i schampooneringen, men vi städade efter oss=)

efter en låååååååång dag i skolan åkte jag hem..

gått med hundarna, tittat på tv och så..


kanske har missat nåt menmen ;D

tusentals av heta kyssar,
men snövit sover ändå..


Kommentarer
Postat av: ceder

Hahaha vem vare? Du måste komma imorgon saltapinnen(a):D <3

2009-11-25 @ 17:34:12
URL: http://jcceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0