ojojojojoj veckan som gått!

ojojojoj liitee seg bloggande:o men nu jävlar igen asså:D hehe

har bott i min systers lägenhet sön förra veckan till i fredags för hon vari Österrike med jobbet, så jag passade hennes jävla söta monster till katter:) Castro och Cesar närmare bestämt..

De va väldigt skönt att bara ta hand om sig själv å katterna, laga mat å äta vad jag vill, och allt så!
längtar tills jag flyttar hemifrån! Fick sällskap av Niclas en dag iaf och tittade på tv oh snackade och så:)

men jag trivdes själv..

har gjort lite olika saker i skolan, tex. fixat klart mellan frisörer och modeller inför modevisning denna vecka tor-fre-lör :) galet taggad!!


I fredags va jag hemma och tittade på idol själv medans mina föräldrar var hos min syster, var meningen att Jenny skulle komma hit men både hon och jag pratade i telefonen med trevliga boys istället:)<3

Sen så igår åkte jag först hem till Millan vid 11-tiden och färgade hennes hår, blev ett snyggt mörkt resultat:)
sen kom simon och hämtade mig så åkte vi hem till mig och jag klippte hans hår, och mitt i alltihopa kom Jenny, haha "akta gräddfilen på grinden" ahahaha!

Sen va jag med jenny till middagstid då hon gick hem.. sen gick jag hem till henne och vi kollade lite på tv och sen låg vi i hennes säng och snackade och chillade galet i timmar.. och vi kom fram till att vi är i typ samma sits när det gäller våra babys.. ;(

och idag har jag chillat, sen kom syster och hämtade mig så åkte vi till Arninge och kollade saker hon skulle köpt men de fanns ju såklart inte.. men jag köpte ett efterlängtat fitness-set med hantlar, hopprep, bröstmuskelstärkare, expandersnodd och armhävnings-redskap :) YEEY!

nu ska jag träna lite, sen kommer bror och Malin hit (FAMIIIILJEEEEN!!) och så ska jag klippa dem, sen ska vi keka mat:) typ mys eller nåt!

LOOOOOVE



You make me insane,
and yeah it's only you T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0