odsihkbvlöjä MODEVISNINGEN!!

hmm..

I torsdags hade vi öppet hus i skolan, å då var jag modell ;D
det var superkul men jag va lite nervös i början(A)

å haha jo jag tackar nån i min skola för ett par extra strumpor så jag kunde gå i skorna jag fick låna!
strl 39 och 10cm klack och 1cm platå! skitsnygga!!! men liiitee stora;(

Hade kläder som Ioanna hade sytt=) en jätte fin klänning, och en högmidje-kjol, jag kunde dock inte ha korsetten som tillhörde kjolen för typ.. ehm.. mina bröst hamnade under hakan och blev helt utplattade.. de va inte snyggt;(

Sen blev jag sminkad och fixad i håret! massa fint!

Haha sen efter en visning (vi hade 3stycken) så kom det en random mamma fram till mig å frågade om hon fick fota mig för att jag va så himla vacker bla bla xD haha

jag bha: visst! :)

hon: är du helt säker? det skulle va jätte jätte kul!

haha men fota på *posar*

sen så rullade allt på och vi var jätte duktiga(A) vinglade till två gånger av sex gånger som jag gick, mkt bra gjort av mig! =) *Stolt*

sen så åkte jag hem i sminkningen och håret, så säger först
busschauffören i solna: ojoj här vad man fin!

två killar på busshållsplatsen
: ha.. ska du på maskerad eller?

två killar som kliver på pendeltåget, varav den ena säger OJ! O.o den minen xD
jag : haha oj på dig själv va;)
(han va fett snygg:$)

sen glodde alla almmänt mycket men mamma tyckte jag var fin(A)

   

 

   

 

   

 

   

 

ROCK ON WAAAH!!!!





STRIKE A POSE BIATCH!




Change your mind,
I'll get lost if you want me to..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0