NU E DE GJOOOOOOOOOOOORT:D:D

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!! :D:D:D

Såhär glad har jag inte varit på länge:) nu e de gjort!

för det första TRO INTE på någon som säger att det gör ont, för det gjorde det verkligen inte:)
det var mer än irriterande känsla och de kliade typ:P

just nu e de bara varmt och svider lite i efterhand.. men LÄTT att det blir fler:D:D härlig känsla:D

och Jenny och Annika såg mest uttråkade ut medans jag låg där och småfnittrade för mig själv;D så de ve ABSOLUT INGENTING att vara nervös/rädd för:P

Bilderna är inte så jätte bra, glansiga pga den gröna Tattoo Goo salvan, plus att den kmr ljusna upp när den har läkt klart:) just nu ser den ju svart ut xD


ser ut som att jag sover eller har ont? men NEJ:D jag njöööt(A)


sen log jag och skrattade när en annan tattuerare kom och sa "haha fan vad snyggt med den där döskallen under" haha fast jag fattade att dem skämtade:)


såhär ser den ut just nu, kmr va snyggare om ett litet tag:D:D




Even if the sky is falling down..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fett snyggt det blev hjärtat! :D<33

2009-11-06 @ 12:57:09
URL: http://majangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0