LOVET VAR VÄLDIGT HÄNDELSERIKT

Jadu finns typ EN bra grej som hänt detta lov..

SM GULD SM GULD SM GULD :D hahah sitter här med 3 st. flygblad AIK SM GULD 2009!

nackdelar:

träffat en viss person.. gick åt helvete som förut.. typ brytit kontakten? fast bara så du vet så kommer du alltid finnas i mitt hjärta och kommer aldrig glömma dig.. glöm inte bort det! du betyder </3

min jacka blev snodd och allt mitt smink;(

jag har sovit för mycket..

städat på tok för mkt och blivit städnojjig..

slängt bort massa minnen!


För det mesta har allt varit knas och jag har typ vart sjuk, irriterad, arg och ledsen på allt och alla!




Imorgon är jag bakis, ba-ba-ba-baaakiiis,
jag sa imorgon är jag bakis för idag är jag full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0