härligt

Idag fick jag vara hemma, hade bara en dubbel-lektion med våran störda samhälls'lärare Pg..
mamma lät mig vara hemma och ringde och sjukanmälde mig:) tehi..

Jag fick sova ut vilket var skönt, mindre roliga drömmar dock;/ sen så var det en väldigt rask-promenad med Diva och Biella, våra tjockisar som är dräktiga båda två, får massa valpar i början av december:) yeey!

Hem och åt för ovanlighetensskull gröt:o  waaah:D gott iaf!

Sen tränade jag lite styrka(a) mohaha Magnus Samuelsson, släng dig i väggen nu jävlar ska jag bli stark och få muskler!!:D

Sen blev det tv-tittande och lite städning, nu är det en god-luktande absolut repair hårinpackning från Loreál som sitter i mitt hår:) underbart!

Sen lite senare idag blir det att åka till Sollentuna, till min kusin, för hennes son Hampus fyller 2 år idag:D gulligulligull!!! ååh han e så söt(a)

Och hela släktenmammas sida kommer vara där:) underbart! jo ni e "lite" högljudda om jag säger så..


Så nu ska jag poppa lite mera Owl city och internet-fönster-shoppa för jag ska byta klädstil:)



I had like to make myself belive,
that planet earth turns slowly..

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha min samhällsalärare kallas oxå för PG, hahahah fett coooolt! ;) <3

2009-11-16 @ 20:15:13
URL: http://anniikajansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha jaså:D men din kankse inte är en pervers, rasist och är helt jävla bäng? xD

<3

2009-11-16 @ 23:07:14
URL: http://blondiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0