fredags-shopping med Annika och Joss

wohoooooooo!!!

Idag har dagen bara bestått av shopping!
Jag och Joss har hjälpt Annika att shoppa GALET!
hon brände nånstans mellan 5-6 tusen (Y) bra jobbat!!
bla köpte hon

3 par jeans (Alla från Cheap Monday)
typ 5 tunikor
5 tröjor
5 linnen
armband
1 högmidjekjol
2 par stövlar
2 skärp
stickade koftor
m.m m.m
aaah asså massa fint!!


Själv köpte jag ett par nya Cheap Monday jeans! =)
och tre par tröjor, kan ha alla till både leggings och till jeans!
två randiga och en helfärgad.. helt kär i 2 av dem iaf (A)

Sen köpte jag ett smalt nitskärp :D <333

Två par örhängen och ett armband fick man om man handlade över 500 krBIK BOK och ett 'läppglans'!

Sen va det inte så mkt mer för min del men glad över det ändå!

Juste va och lämnade min saffranskakapraktiken som jag hade bakat också=)
dem blev jätte glada å tyckte jag var jätte gullig å kramade mig och så(A) aaaaw §

Sen så va vi i stan typ 6 timmar.. galet trött nu men har tagit knark-hostmedicin också.. blir lite pömsig av den..

En Chai-latte blev det på bellmans också(A) mums!

men nästa vecka blir det shopping igen(A)

*bilder kommer imorgon*


                                                         I wish that I  could,           
            close my eyes and disappear!                                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0