en lite bättre bild=)

Här e en lite bättre bild!


Just nu svider de och typ dunkar i benet när man går men men:D haha jag vet e typ så knas att jag tror att de e på låtsas=)

ahjuste igår när jag låg där så kom ju mamma in också och tittade, så kom en annan tattuerare å bha: "haha ja! det är ju värsta bion här!"

Sen när jag hade betalat och så (den kostade 1200kr för er som undrade och jag gjorde den på Ancient Art) då skakade Lucky hand med mig och sa "Välkommen in i tatoo-klubben nu! *ler" haha jag: "tack!! det är inte den sista om jag säger så!"

Sen har typ alla frågat efter bild och hur det kändes och så, som sagt härlig och knasig känsla gjorde inte ont och såhär ser den ut;)


Btw har jag varit sjuk sen i tisdags.. inge kul;( vart hemma varje dag utom i måndags..
Ikväll blire chilla med Jenny och titta på Idol I think:) imorrn blire final matchen AIK-GÖTEBORG i svenska cupenRåsunda sen tjejmiddag hos Annika;D


Vi kan göra vad du vill nu,
eller väntar du på någon speciell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0