amen juste!!!!!!!!!! ;D

Sitter hemma nu, orkade inte till skolan idag;( hostar å hickar å har ont i magen.. bläh

men jag glömde säga att det blev besämt i veckan att jag och syster åker till spanien eller turkiet typ en/två dagar efer julafton:D:D:D wiiiiie!!!!!!!! sista minuten resa ftw(A)


i måndags åkte jag förresten hem till min syster, vi köpe ben&jerry glass och hyrde Brölopsduellen!
den var bra men inte super bra. vi tittade på resor och berättade om de gånger vi förut vart utomlands och vad vi gjort och vad vi minns, min eviga berättelse om den ensamma resan på Malta i somras, sjukhusvistelsernaCypern och när jag dökMalta och det kom en sån där jätte äcklig och farlig fisk så jag blev LIVRÄDD och vände å simmade fort som fään tillbaka och allt! resor är verkligen minnen för livet.

 å det är inge kul att åka en skrutten ambulans, vänstertrafik, mår illa och är matförgiftad, 40grader varmt, en svett-luktande ambulans chaufför till sjukhuset på en skumpig motorväg på cypern..
 inget att rekommendera!

Men hoppas det blir massa kul på denna utomlandsresa!!!:D:D

Idag har jag vart ute med alla tre hundarna i tre omgångar, ena gången följde Jenny med, hon är ju hemma och är sjuk, typ schwineflue..?:S men jag är ju vaccinerad;D

nu ska jag städa på mitt rum, sen gå ner och plocka i och ur diskmaskin så mami blir glad=)

Lite bilder från Malta resan!!!! fan vad underbart det var!!!


Där jag bodde!
   


Vill tillbaka!

   

 

 



Everywhere is balanced there
 like a rainbow above you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0