Senaste veckan och Malta resan =)

Senaste veckan har varit upp&ner!
Tittat på fotbollsmatch i Märsta, träffat underbara vänner och varit på arlanda fram och tillbaka.
Det är nämnligen så att jag kommer att åka till Malta på söndag för att lämna en hund och åker hem igen på torsdag. Åker dit helt själv, så är lite nervös inför det...
Men hoppas att det kommer bli bra och att jag kommer shoppa å sola galet där nere:) Malta är ett av Europas minsta länder, endast 400 000 invånare. Det är till och med fler invånare i Stockholm:o

Så idag var vi på Arlanda igen och fixade ett provisoriskt pass åt mig, min mamma skrattade åt mig för att jag "posade" på foto, men jag tyckte jag blev fin på det fotot =)

Nu ska jag gå ner och duka, vi ska äta grillat idag(A) grymt nice =)

en bild på mig och Jenny :)<3
Jenny och jag :)<3

Men jag tror att det kommer bli bra, även fast
det regnar här i Stockholm idag. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0