Då jag landade i Malta :)

Ojoj vilken hetta det var i luften när jag klev av planet, mitt på startbanan typ xD inte som i sverige..
Jaja, står och väntar på min väska då hunden Frosty som jag skulle lämna där kommer på rullbandet :o å liksom han väger typ 30-40 kg plus buren -.- så en kille hjälpte mig av med honom iaf :) sen skulle jag gå ut genom utgångsdörrarna då typ Säkerhetsvakterna HOPPAR på mig och skriker STOP STOP STOP! jag bha O,o shit..
Dem snackade ju inte bra engelska -.- sen fick dem ringa till Dennis så han fick komma in där, sen till någon veterinär för att kolla på hund-passet och sånt.. sen åkte vi till karantän som INTE var fräsch:o då fick jag PANIK när jag såg ALLA katter och hundar som var där.. det kändes inte rätt att lämna en väldigt dyrbar hund där bland allt skit.. fyfan..
Sen åkte vi (Jag, Dennis och hans flickvän Amanda) till den "tysta staden" Mdina, JÄTTE fint åt middag på en restaurng som v a den högsta punkten på Malta :) såg ut över havet och allt :o dunderfint :) Sen lämnade dem mig i en lägenhet å bara drog sen xD jag bha: aha.. Somnade ganska fort i min ensamhet ;( haha


Over and out, YEAH!
Blondiieh signar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0