onsdag

Haha, jag kan inte påstå att min mamma är dålig på att köra bil.
 När vi började köra så sa hon till mig att vi har INTE bråttom eftersom vi ska på semester, och att hon behöver INTE köra fort för vi har ingen tid att passa..
 Men hon pratade i telefonen med sin kompis ganska länge och körde liksom LITE olagligt, så.. aah kommer de en fartkamera och vad händer då? jo BLIXT!!!

hahaha tabbe asså:D hon säger såhär: Men ååh!! hur fort får man köra här egentligen? tror du jag koncentrerar mig på hur fort man får köra när jag pratar i telefonen? neeh.. ojdå..

Sen e hon alltid en sån som ska köra om ALLA bilar för hon älskar att ligga FÖRST!! och typ lackar bäver på någon som kör för sakta och sånt:P haha hon har ändå ganska tur som inte blir fast-tagen av någon polis :D

Sen så stannade vi i Rättvik och tittade på alla snygga gamla raggar bilar :D köpte även en snygg N Y keps :) ska nog byta stil igen (A)

Så åkte vi till Mora och hälsade på Marie och Henric med familj på campingen där föreläsningarna kommer vara under helgen :) Handlade massa mat och åkte till våran stuga i Orsa =) inte som jag hade förväntat mig direkt.

Kvällspromenad vid Orsa-sjön så Hubbe fick bada =)

rättvik

Hubbe badar

Att vänta eller chansa!           
Kämpa eller stanna!                             

Kommentarer
Postat av: Browniieh

Alltid hubbe o bada :)

2009-07-31 @ 19:25:06
URL: http://missjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0